Cosmed Day To Day Nemlendirici Bakım Kremini İnceledik

cosmed day to day nemlendirici krem incelemesi, cilt bakımı, dermokozmetik


Artık sitemiz üzerinden ürün incelemelerine başlamış bulunuyoruz, baktık ki tüm cilt bakım ve makyaj sitelerinde ürünlerin reklamından başka hiçbir şey maalesef yapılmıyor ve internet kullanıcılar aradığını ürünün gerçek bir incelemesi yerine para ile verilmiş ısmarlama ürün incelemelerini okuyor diye biz sizler için reklamsız gerek ürün incelemesi yapmaya karar verdik.


Bugün herkesin bildiği ve oldukça fazla satın alınana bir nemlendirici krem ile ilk ürün incelememizi gerçekleştiriyoruz. Bu ürün başlıktan da gördüğünüz gibi Cosmed Day To Day nemlendirici bakım kremi. Bu kremi ben ilk defa aldım ve kullandım. Bir haftalık deneyimlerim sonucunda yaşadığım şeyleri ürünün artı ve eksileri sizlere tarafsız biçimde yazacağım ama önce Bu nemlendirici krem nedir, marka kendi ürününü nasıl tanıtıyor azıcık ondan bahsedelim.

Cosmed Day To Day Nemlendirici Bakım Kremi Ne İşe Yarar?

Cosmed bu nemlendirici kremi diğer kremlerin aksine farklı bir şekilde müşterilerine tanıtmakta, her şeyden önce bu sadece bir nemlendirici krem değil, onarıcı ve cildi yatıştırıcı etkiye sahip bir krem. Bunu formülünde ki minerallerden sağlamakta. Gün içinde cildin ihtiyaç duyduğu enerji öğelerini bu mineraller sağlıyor ve böylece cilt kendini çok daha hızlı biçimde onarabiliyor. Ayrıca cildi sakinleştirici özelliği stresin neden olduğu cilt deformelerine karşıda cildi koruyor. İşte ürünün açıklama bölümünde yazan şey bu gelelim benim kullanımlarım sonucu gerçeklere.

Cosmed Day To Day kesinlikle bir nemlendirici krem günde bir defa uygulama ile cildim kesinlikle 24 saat nemli kaldı diyebilirim. Ayrıca bir kaç gün sonra ise cilt tenimde hissedilir derecede bir rahatlama ve yumuşama hissettim. Nemlendirici dışında yine cosmed markasının peeling ürününü de kullandım bu arada. Ayrıca nemlendirici kullanırken ayrıca güneş kremi kullanmama rağmen cildimde en ufak bir lekelenme olmadı, yani day to day in ayrıca koruyucu özelliği de var diyebilirim. 

Ben Cosmed in nemlendiricisini sevdim ayrıca fiyatına bu kadar işlevsel bir ürün için bence oldukça uygun, eğer siz de bir nemlendirici arıyor ama hangisini alacağınızı bilmiyorsanız cosmed day to day nemlendirici kremi herkese öneriyorum. Keyifli kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Nuxe Kuru Yağ İle Cildinizi Canlandırın

Naturel ve lüks bir ürün olan Nuxe Kuru Yağ %98 oranında bitkisel yağlar içeriyor . Harika görünümlü bir şişesi ve pratik kullanımı var...